Centrale Wirtualne
Centrale Wirtualne
Wirtualna centrala pozwala na przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami, jak i pomiędzy pracownikami (poprzez takie funkcje jak np. (nagrywanie rozmów, telekonferencje, poczta głosowa, warunek czasowy, fax przez Internet czy IVR).
Kolejkowanie połączeń
Mechanizm kolejkowania połączeń, obsługuje duże natężenie połączeń przychodzących. Kolejka kieruje połączenia przychodzące do konsultantów według wybranej przez Ciebie strategii. Oczekujący na połączenie, może słuchać muzyki, a ponadto co pewien czas, może być informowany o tym, na którym miejscu w kolejce aktualnie się znajduje.
Numery wewnętrzne
Wystarczy jeden stacjonarny numer telefonu, a dla poszczególnych osób z Twojej firmy zostaną utworzone numery wewnętrzne, które będzie można wybrać po połączeniu z Twoją firmą. Dzięki numerom wewnętrznym Twoi pracownicy mogą również łączyć się między sobą, i nic nie płacić za te połączenia. Co więcej pod numerem wewnętrznym można także umieścić konkretne informacje/komunikat albo usługę np. fax.
Przekierowanie połączeń
Automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej (na numer Voice Net) na wybrany numer zewnętrzny lub na pocztę głosową, Takie przekierowanie można ustawić na dowolnym numerze Voice Net, gdy np. nie jest on obierany przez jakiś czas (np. 20 sekund) i/lub w określonych przedziałach czasowych np. poza godzinami funkcjonowania biura czy też w wybrane dni, w konkretnych godzinach.
Zapowiedzi głosowe
Możliwość wykorzystywać własne pliki z nagraniami dźwiękowymi np. w tworzeniu menu głosowych.
Wysyłanie i przyjmowanie faksów
WIRTUALNY FAX to usługa, dzięki której można wysyłać i odbierać faksy poprzez e-mail. Nie ma konieczności zakupu drogich urządzeń. Pozwala na wysyłkę i odbieranie faksów przez Internet, bez zużywania drogiego tonera i kolejnych ryz papieru.
Telekonferencja
Prowadzenie rozmowy telefonicznej z wieloma rozmówcami naraz (w telekonferencji może brać udział do 15 uczestników), niezależnie od tego gdzie obecnie przebywają (czy w siedzibie Twojej firmy czy też w innym mieście, a nawet kraju). Wystarczy, że wszystkie osoby, z którymi chcemy coś omówić wybiorą ten sam numer dedykowany wirtualnej sali konferencyjnej i wprowadzą kod PIN konferencji, do której chcą się przyłączyć.
Poczta głosowa
Możliwość odsłuchiwania wiadomości pozostawionych przez dzwoniących na twojej skrzynce głosowej, lub mogą być one wysyłane bezpośrednio na Twój e-mail.
Nagrywanie rozmów
Pozwala na rejestrowanie rozmów telefonicznych, zarówno tych przychodzących jak i wychodzących, z możliwością ich późniejszego odsłuchania. Rozmowy przechowywane są w systemie przez 30 dni (od momentu ich realizacji). Po tym okresie są kasowane. Możliwości nagrywania podlegają również telekonferencje.
IVR – Interactive Voice Response
IVR jest więc formą automatycznej sekretarki znanej z central największych firm. Po usłyszeniu komunikatu możemy wybrać tonowo np. odpowiedni język dla rozmowy, konkretny dział lub osobę, czy też dostęp do określonych informacji.
Darmowe rozmowy
Jest to możliwość realizowania rozmów telefonicznych, pomiędzy pracownikami Twojej firmy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeśli wszyscy Twoi pracownicy, posiadają numery w Voice Net, połączenia pomiędzy nimi są bezpłatne. Bez znaczenia jest gdzie w Polsce lub na świecie znajdują się pracownicy. Wirtualna centrala zapewnia darmowe połączenia wewnątrz firm wielo odziałowych.
Warunki czasowe
To funkcja umożliwiająca ustawienie odpowiednich komunikatów i schematu połączeń w wirtualnej centrali, w zależności od tego w jaki dzień i w jakich godzinach dana osoba dzwoni do Twojej firmy. Dzięki tej funkcji możemy informować klientów o godzinach funkcjonowania firmy, urlopie lub alternatywnych źródłach kontaktu albo pozyskania informacji, jak również ustawienia przekierowania połączeń.
Rozbudowany moduł statystyk
- ilość zalogowanych i dostępnych konsultantów w określonym przedziale czasowym
- ilość połączeń odebranych lub zaniechanych w przedziale czasowym z podziałem na poszczególnych konsultantów
- czas rozmów
- czas/oczekiwanie na rozmowę z konsultantem, oraz ilość klientów oczekujących w kolejce
- statystyki pracy konsultantów (czas logowania, łączny czas rozmowy)
- szczegółowy raport połączeń i nagrań rozmów (przychodzących i wychodzących)
Urządzenia
Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące i abonamencie 25 zł netto klient za 1 zł netto otrzymuje telefon bezprzewodowy Siemens Gigaset A580 IP. Zamiast telefonu można zastosować bramkę voip do której można podłączyć dwa tradycyjne telefony analogowe.
Zobacz dostępne urządzenia